zaterdag 14 juni 2014

Get to now me better | TAG!

Hey lezers!

Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie. Het is een tag waar jullie mij beter leren kennen! Veel lees plezier  



Geboortejaar: 1998
Hoe lang ben je?: volgens mij ben ik nu zo'n beetje 175.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?: Dat weet ik echt niet meer, ik dacht toen volgens mij dat ik gewoon in mijn bed wilde blijven liggen. 
Waar ben je op dit moment?: Op dit moment zit ik aan mijn bureau deze tag te schrijven. 
Single/relatie?: Ik heb op dit moment een relatie  
Beschrijf jezelf kort maar krachtig: Lief, aardig en rustig. En soms gek
Guy/girlcrush: Die heb ik niet echt. 
Wat zou je op dit moment graag willen?: Natuurlijk bij mijn vriendje zijn. Maar ik zou ook nu op vakantie willen gaan. 
Wat is je doel van het leven?: Ik heb zelf niet echt een doel. Ik ben nu blij met hoe alles gaat, dus ik zie verder wel wat er gebeurt. 
Waar ben je bang voor?: Ik ben zelf best wel bang in het donker. Ik weet niet waarom! 
Heb je je rijbewijs?: Nope
Nagellak of lipstick?: Liever dan nagellak, want ik draag nooit lipsticks. Ik draag af en toe wel lipgloss maar dat is het. 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?: Dat is denk ik toch wel mei/december. 
Wil je ooit trouwen?: Ja natuurlijk! 
Ben je een health-freak?: Ehm tsja... Niet echt eigenlijk.
Wat voor kleur/lengte haar heb je?: Mijn haren zijn blond. Mijn haren zijn niet zo super lang. Denk een beetje middelmatig lang. 
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? 
Dat weet ik zo niet echt.. 
Heb je tattoos/piercings?
Nee
Draag je een bril?
Nee ik draag geen bril!
Wat is jouw perfecte pizza?:
Ehm ik denk dan toch pizza Margarita!
Wat is je favoriete eten/drankje?:
Mijn favoriete drinken is denk ik toch wel cola en thee. 
Mijn favoriete eten is denk ik qua avond eten pasta met witte saus, en qua snoep en zo.. ehm tucjes chocola en ja chips en dat soort dingetjes.
Wat is je favoriete parfum?:
Die heb ik niet echt. En als ik toch moest kiezen, dan kies ik voor zwitsal of een bloemetjes geur!
Wat is het laatste wat je kocht?:
Zover ik me kan herinneren is dat een schriftje van de hema. 

Wat deed je vanochtend om 8:00?:
Slapen.
Favoriete ijs?:
Cornetto!  
Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?:
Ik hou wel van slapen. Maar vroeg opstaan vind ik ook niet erg. dus ik weet het niet. 
Wat zijn je plannen voor het komende jaar?:
Ehm. Teveel om op te noemen haha. 

Met hoeveel kussens slaap je?:
2!
Ben je een ochtend of een avondpersoon?
Ik denk dan toch eerder een avond persoon!
Geordend of rommelig?
Dan kies ik voor rommelig
Wat wil je op dit moment graag zien?:
Ehm een leuke film eigenlijk!
Wat verwacht je over 10 jaar bereikt te hebben?:
Ik heb nog geen idee, heb ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. 
Wie mis je op dit moment?:
Mijn vriendinnen en mijn vriendje. 
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?:
ehm. mijn handen denk ik dan. Want die gebruik ik altijd
Ben je verlegen?:
Nou als ik mensen voor het eerst zie en ik met ze spreek, durf ik bijna niks te zeggen. Maar ik ben opzich niet zo super verlegen. 
Heb je een accent?:
Nope
Heb je zussen/broers? Hoe oud?:
Ik heb een zus van 16, en een broer van 21!
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?:
Opstaan, school, soms huiswerk, youtube filmpjes kijken, eten film kijken, slapen! Zo ongeveer haha. En soms af spreken met vriendinnen natuurlijk!

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden :D! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten