vrijdag 8 augustus 2014

4 things | TAG!

Heey lezerss.
Ik heb weer een leuke tag voor jullie!



Dit is dus de 4 things tag, het leek mij wel leuk om die te doen! Dus hier komt ie dan.


4 dingen in mijn tas:
Gelukkig heb ik mijn tas nog niet uitgepakt! Volgens mij zit er niks bijzonders in maar goed laten we gaan kijken. 
Als eerste zie ik een zakje met loom elastiekje, daarna zie ik mijn mobiel hoesje. En dan mijn portemonnee, als laatste zie ik sokken?! Oke geen idee waarom die er in zitten lol. 

4 dingen op mijn bureau:
Ik zie een bakje want ik heb net popcorn op, ik zie een glaasje want heb ook nog eens cola gedronken! Ik zie oortjes liggen en als laatste mijn computer muis :)

4 favoriete dingen in mijn kamer:
Dat is als aller eerste mijn laptop natuurlijk! Ik gebruik hem elke dag. Mijn mobiel is ook mijn favoriet, al is hij wel half stuk! Mijn bed hoort er ook bij, en ook mijn koptelefoon :D. 

4 dingen die ik altijd al heb willen doen:
Nou als eerste wil ik eigenlijk al heel lang in een lucht ballon, dat lijkt me zo gaaf! Ondanks ik een beetje hoogte vrees heb maar ja. Als tweede zou ik eigenlijk een keer naar Engeland op vakantie willen! Als derde zou ik nog een keer met al mn beste vriendinnen een vriendinnen weekend willen hebben of op vakantie gaan of zo iets. En als laatste zou ik gratis willen winkelen! Lijkt me echt tof!

4 dingen vaarvan ik wed dat je ze niet van me wist: 
Tsja dit is een lastige... 
Ik ben eigenlijk heel soms best wel onzeker over mezelf. Niet dat ik het laat zien, maar in mijn hoofd. Ik kan heel vaak niet echt lang in iemands ogen kijken, ik weet niet waarom.



Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden!
Liefs. 


2 opmerkingen: