vrijdag 6 juni 2014

10 Things why i love tag!

Hey lezers!

Vandaag ga ik weer een tag voor jullie doen. Deze tag heb ik zelf verzonnen met iemand anders, ik weet niet of hij echt bestaat! Maar veel lees plezier ❤ 



 






1. Brandon
Deze naam staat op nummer een, omdat hij mij bf is :) En omdat ik van hem houd❤ 
2. Lieve mensen 
Ik ben echt dol op lieve mensen, en mensen die je super blij maakt als je je verdrietig voelt!
3. Zon
Wie houd er nou niet van de zon? :p 
4. Zwitsal
Zwitsal is echt een van mijn lievelings geuren :) Omdat het lekker naar babys ruikt. 
5. YouTube
Nou ik kijk sinds een a twee jaar youtube filmpjes van verschillende mensen, ik ben er helemaal verslaafd aan geworden. 
6. vriendinnen/vrienden
Natuurlijk hou ik ook van mijn vrienden en familie :D
7. Parfum
Ik vind sommige parfums super lekker ruiken! ( vooral zwitsal parfum ) 
8. Vakantie
Tsja wie houd er nou niet van vakantie haha. 
9. Muziek
Ik kan echt niet zonder muziek! Ik luister sowieso elke dag muziek! 
10. Leuke patronen
Sinds een tijdje hou ik super veel van leuke patroontjes. Ik word er altijd wel vrolijk van als ik er naar kijk! 



Dit was de tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden! 

Liefs Bente❤ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten