dinsdag 3 juni 2014

Looming armbandjes.

Hey lezers!


Vandaag ga ik het over iets hebben wat denk ik wel iedereen kent. Je ziet het al aan de titel. Looming armbandjes. Oke laten we beginnen.




Dit zijn ze dan, de leuke gekleurde armbandjes die jezelf kan maken. Ik heb ze net een dag, en ik ben er nu al verslaafd aan :D.
Je kan er zoveel leuke dingen mee maken, al kan ik nu nog wel alleen zulke armbandjes maken maar ach. Het is wel leuk om te doen!
Als je het voor het eerst doet, dan ben je er wel lang mee bezig, maar doe je het vaker en je hebt het onder de knie, dan ben je snel klaar. 







Zo zien de elastiekjes eruit als je ze gewoon los koopt. Op dit moment doe ik het zonder een bord, dus gewoon met twee vingers. Je kan ze als het goed is overal kopen. Ik heb deze bijvoorbeeld van de v&d in Amersfoort. Ze zaten in een plastic zakje met 300 van die elastiekjes. En ze waren maar €2.45 geloof ik. Dat is echt niet duur vergeleken met zon bord er bij. En je kan er niet alleen maar armbandjes mee maken. Maar ook leuke figuurtjes enzo! Dus het is echt leuk. Ook al ben je boven de 12 je kan het gewoon doen. 


Dus het is zeker een aanrader! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten