vrijdag 20 juni 2014

Als ik een.. was, dan was ik.. | TAG

Hey lezers!

Vandaag heb ik alweer een tag voor jullie, ik weet dat er al veel tag op mn blog komen de laatste tijd, maar ik hou gewoon heel erg van tags. En ja ik ben meestal eigenlijk wel inspiratieloos, wat eigenlijk heel erg slecht is. Maar goed lees verder :D 




Als ik een maand was, dan was ik mei
Als ik een dag was, dan was ik zondag
Als ik een tijdstip was, dan was ik  16:00
Als ik een planeet was, dan was ik ik heb geen idee planeet
Als ik een dier was, dan was ik een kat
Als ik een richting was, dan was ik Noord
Als ik een meubel was, dan was ik een bureau
Als ik een vloeistof was, dan was ik water
Als ik een boom was, dan was ik een kerstboom
Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer
Als ik een bloem was, dan was ik een roosje
Als ik een weersoort was, dan was ik een liefelijke kleur 
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik blije glimlach
Als ik een kleur was, dan was ik roze
Als ik een emotie was, dan was ik blijdschap en traan
Als ik een soort fruit was, dan was ik aardbei
Als ik een geluid was, dan was ik een lach geluid
Als ik een element was, dan was ik aarde
Als ik eten was, dan was ik patat
Als ik een auto was, dan was ik Ferrari
Als ik een plek was, dan was ik een rustig parkje
Als ik een stof was, dan was ik een zacht stofje
Als ik een smaak was, dan was ik kaas
Als ik een voorwerp was, dan was ik een koptelefoon
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een hand
Als ik een liedje was, dan was ik Trumpets - Jason Derulo 
Als ik een paar schoenen was, dan was ik All stars










Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden!
Liefs,

Bente! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten