maandag 23 juni 2014

Random pictures #1

Hey lezers!

Vandaag laat ik een paar random foto's zien en ik zeg erbij wat ik ervan vind :)! 
Hier komen de foto's! 


Zulke foto's vind ik echt zo schattig! Ik weet niet waarom.

Volgens mij weten jullie intussen wel dat ik van printjes hou. Ik kan der niet genoeg van hebben :). 
Zulke foto's vind ik zo gaaf! 
Zeker als achtergrond voor je telefoon
of zo iets!  





De laatste tijd ben ik ook erg weg van zulke lieve bloemen printjes! Ik vind het echt leuke printjes. 

Zulke foto's vind ik ook zo schattig! Vooral kleine qoutes :)
Dit is echt zo'n tumblr foto achtigs iets.
Ik vond hem wel wat hebben! + ook dat ik van 
foto's maken houd!  

Deze vind ik echt super gaaf!
En ook super leuk bedacht om hem zo te maken.
Tsja. Als ik foto's zie met eten. Nou dan krijg
ik echt honger! :s 


Ja ik ben dol op zulke schattige foto's. Hier heb ik er echt veel van! En als ik ze zie. Smelt ik gewoon echt weg van de schattig heid! 









Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden! Iets anders dan normaal. Ik denk dat er nog wel een 2e editie van komt. Misschien wel een 3e! Wie weet. 

Liefs, Bente!

2 opmerkingen: