maandag 30 juni 2014

Q&A met Bente!

Hey lezers!


Vandaag heb ik een Q&A voor jullie! Hopelijk vinden jullie dit leuk :D 

1: Als je een week iemand anders kon zijn, wie zou dat dan zijn?
Nou dit is een moeilijke. Ik denk dat ik het liefst een beroemdheid zou willen zijn!

2: Zou je liever arm willen zijn en iedereen je steunt en lief is, of rijk zijn en dat mensen je haten of pesten?
Dan kies ik voor optie 1! Het is niet leuk om gepest te worden!

3: Wat heb je liever? Een neus of een voet?
Ik denk dan toch een voet, want dan kan je tenminste nog lopen! 

4: Nooit meer Enzo Knol of nooit meer eten?
Dan doe ik nooit meer enzo knol! Want eten heb je nodig en ja..



5: Wat heb je weleens meegemaakt, en wil je nog een keer meemaken?
Dat is dan toch de dutch youtube gathering! Want dat was echt geweldig!

6: Wie zou je willen ontmoeten?
Nou dat is niet lastig uit te leggen! Mijn favoriete youtuber, genaamd Enzo Knol :D

7: Als je voor 1 keer rijk zou zijn, wat zou je dan doen? 
Ehm veel shoppen ;) En dingen kopen die ik graag zou willen hebben, en met vrienden op vakantie gaan! :)




Dit was dan de Q&A! Misschien komt er een 2e editie van! Je mag in de reacties altijd vragen stellen :)

Liefs, Bente.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten