vrijdag 4 juli 2014

Instagram | TAG

Hey lezers!

Vandaag ga ik een instagram tag doen! Veel lees plezier :)


 


1: Wat is je instagram gebruikers naam en waarom?
Nou dat is Bentevk_ omdat ik zelf bente heet en vk is een afkorting van mijn achternaam!
2: Hoeveel foto's post je gemiddeld? 
Ehm dat zou ik niet echt weten. Maar soms 2 keer per dag of soms elke dag of soms 2 dagen niet.
3: Laat je favoriete instagram foto zien! 
Dit is toch wel mijn favoriete foto! Het is met mijn vriendje en ja :)
4: Laat een instagram foto zien met de meeste likes!
Dat is deze! En ja dat is dus weer met mijn vriendje :) 




5: Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Dat zijn er 2! Picsart en Instasize! Allebei erg goed en handig.

6: Welke celebrities volg je? 
Als het gaat om gewone beroemde mensen of youtube mensen?
Youtube mensen: Serena, Enzo, Dee, Milan, Diana, Teske, Sabrina,
Eva, Vera, Rutger, Darcy, en David!

Gewone beroemde mensen: Daar volg ik eigenlijk alleen maar ariana grande mee! :) Want ariana is echt een leuk mens. 

7: Welke instagram filter gebruik je het meest?
Ik gebruik eigenlijk nooit instagram filters :$.

8: Welke hashtag gebruik je het meest?
Die gebruik ik eigenlijk ook niet echt!!

9: Laat je laatste instavideo zien.
Ik heb geen insta video's!

10: Welke dierenaccounts volg je?
Ik volg: beautifulcuteness, golden.mika, latestpets, pugs en goldenkittehs. Ik volg er wel veel! Maar ik hou gewoon ontzettend veel van dieren.

11: Welke (grote) bedrijven volg je? 
Eigenlijk geen een om eerlijk te zijn. 

12: Heb je veel familieleden op instagram?
Mijn zus, mijn broer, mijn moeder, mijn vader, mijn nicht, en mijn tante!


Dit was de tag dan! Hopelijk vonden jullie hem leuk :) 

Liefs! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten