donderdag 26 juni 2014

Tan lines | TAG!

Hey lezers!

Vandaag heb ik alweer een tag voor jullie! Lees maar snel verder.

1. Een huis bij het strand of een huis bij het meer?
Nou ik vind dit een lastige vraag, maar ik zou denk ik toch eerder voor het strand kiezen. Gewoon omdat het strand veel mooier is en ja het is lekker voor in de zomertijd!




2. Favoriete zomerse haarstijl?
Ehm die heb ik eigenlijk niet echt nog. Want ik draag altijd of een knot of gewoon los haar of een staart. En heeeel af en toe een vlecht! 


3. Word je bruin of verbrand je?
Ik ben daar wel een geluksvogel in, want ik word eerder bruin! En als ik verbrand, ben ik de volgende dag eigenlijk ook gewoon bruin :)


4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Nee eigenlijk niet. Maar ik zou het wel graag een keer willen laten zetten. Ik vind het er namelijk altijd wel mooi uit zien!




5. Een kampvuur of 's avonds zwemmen? 
Dit vind ik een lastige. Een kampvuur met je vrienden en vriendinnen is wel super gezellig! Maar zwemmen in de avond is ook super leuk. Ik denk dat ik dan toch ga voor kampvuur, want dat vind ik iets gezelliger. 


6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je dan heen gaan?
Ehm ik zou dan denk ik lekker met mijn beste vriendinnen op vakantie willen gaan naar new york of zo iets! Lijkt me super tof.

7. Bikini's, Tankini's of badpakken?
Ik hou het meeste van bikini's. Ik weet niet echt wat een tankini is? En badpakken. Nee dat staat mij gewoon niet! 


8. Zomerse make-up musthave? 
Ik denk dat ik kies voor waterproof mascara. Dat is het fijnste, en je kan dan gewoon zwemmen zonder dat het uitloopt of zo iets!


9. Hoe warm was het op de warmste dag bij jou?
Ik zou dit echt niet weten! Ik geloof dat het warmer dan 30 graden was. 


10. Doe je aan sporten in de zomer?
Nee eigenlijk niet! Ik heb een soort van routine in de zomervakantie. Beetje zonnen en af en toe zwemmen als ik op vakantie ben. Ik ben nogal lui in de zomervakantie. Natuurlijk spreek ik ook af met vriendinnen!

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Nee eigenlijk niet. En daar ben ik wel blij mee! 


12. Nummer 1 op je bucketlist deze zomer?
Die heb ik niet echt. Ik denk dan wel vaker afspreken met mn vriendinnen en vriendje! Maar verder heb ik niks speciaals. 


13. Lang of kort haar in de zomer?
Ik heb zelf wel redelijk lang haar, maar het is soms wel erg vervelend omdat het dan super warm word. Maar kort haar staat mij niet echt, dus ik kies voor lang haar!


14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?
Nee eigenlijk niet! Gewoon lekker make-up loos. 




15. Vervelendste zomer herrinnering?
Die heb ik eigenlijk niet echt. :) 





Dit was dan de tag! Hopelijk vonden jullie hem leuk.

Liefs, Bente! 

1 opmerking: