donderdag 21 augustus 2014

Back to school>

hii! hieer ben ik weer! :)
Ik dacht ik ben dinsdag begonnen met school en leek me wel leuk om over school te praten.
Het leek me ook leuk om een soort van back to school q&a ofzo te doen duss laat hier onder vragen achter wat jullie willen weten of tips voor de bruggers enzz! ( ja , i now jiami had t in een video gedaan maar t leek me zo leuk om daarover te bloggen ! ) dussss als jullie veel vragen achterlaten dan kan ik een "extra"blog bericht deze week makenn.

Maarr deze keer nog over mijn eerste schooldag.


Ik ging met de auto naar mijn school ( t regende haha) ik hoefde pas half 2 op school te komen, ik kwam best vroeg 13:10 volgenmij dus was een beetje te vroeg. Maar btw ik had de schoolfoto, we gingen eerst 10 min bijkletsen over de zomervakantie en daarna gingen we dann! "let gooo"
eerst samen een schoolfoto en toen daarna alllooon.
----
Enn toen kregen we uitleg over de 2e en kregen we brieven + kluisje sleutel!
Zoals vorig jaar had ik weer de zelfde hoogte -,-  ( 1na onderste )
Maar gelukkig wel bij de rustige kant :)
Daaaarnaaa weer terug naar huis...

Dit was zo'n beetje mn eerste dag  ik vond het heel erg gezellig !
Maar laat vragen achter voor de back to school q&a! 

lots of love ,
Marit x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten