zondag 17 augustus 2014

Q&A met Bente #2

Heeeeey :D,
Ik heb nu weer een leuke Q&A voor jullie!



1: Wat is je favo waterijsje?
Ehmm tsja ik eet niet echt waterijsjes, maar als ik echt moest kiezen dan was dat een raketje! ( dat is een waterijsje toch? )

2: Wat doe je als je je verveelt?
Ik ga dan meestal youtube kijken, of ik ga whatsappen met leuke mensen.

3: Heb je een youtube kanaal? Zoniet wil je er een?
Ik heb wel een youtube kanaal, maar daar staan alleen maar van die fanvideo's op. Ik zet mezelf nog liever niet op youtube.

4: Favo app?
Dat is ofcourse whatsapp!

5: Favo kledingstuk?
Ik denk toch een lange broek!

6: Hoe oud ben je?
ik ben op dit moment 16 jaar!

7: Jongen of meisje?
Nou dat weten jullie wel toch? ik ben een meisje!

8: Hoe heet je?
Ik heet Bente! Maar dat wisten jullie ook al.

9: Lievelings nummer?
Dat is nu: Fireball - Pitbull!
Word er zo vrolijk van <3

10: Lievelings zanger?
Die heb ik niet echt helaas. Mijn lievelings band op dit moment is R5!

11: Lekkerste eten?
Pasta met witte saus! Echt jammie.

12: Wat wil je later worden?
Ik wil iets met foto's bewerken doen en zo later. Geen idee hoe het heet!

13: Leukste schoolvak?
tsja............. geen idee

14: Saaiste schoolvak?
WISKUNDE! dat is echt een hell!



Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!

Liefsss.

2 opmerkingen:

  1. Fireball is ook mijn lievelingsliedje, zo'n vrolijk deuntje!! Ennehh je bent niet de enige die wiskunde een hel vindt, ikke ook! Bedankt voor het gebruiken van mijn vragen! Leuk artikel! xx Sophie (@i_love_teske)

    BeantwoordenVerwijderen