zondag 31 augustus 2014

Fanmeeting 2014 | 30-08-14

Heeeey lezers!
Dit artikel is anders dan normaal! Ben je benieuwd?
lees dan vooral verder


Gister ( 30-08-14 ) had ik de dag van mijn leven.
Ik heb eindelijk mijn held mogen ontmoeten en ofcourse ik ben er mee op de foto geweest! Ik heb dit samen met Marit mogen mee maken <3
Er waren een paar mensen die een meeting hadden georganiseerd, het begon om 1 uur in de middag, en eindigde om 5 uur. Maar wij bleven maar 2 uurtjes! we wilde na een uur al gaan, maar ik zei van nee mijn held komt ook nog dus toen bleven we langer!

Op een gegeven moment zag Marit EnzoKnol lopen, en we rende er keihard heen! Was helemaal buiten adem haha. Het was zo vet om zo dicht bij hem te staan! Ik heb niet alleen Enzo mogen ontmoeten, maar ook Linda van Decorationn, en Kaj van zu5e. EN nog veeeeel meer! Het was gewoon echt meer dan perfect <3

Hier komen een paar leuke foto's!

Nou dit is dus Linda van Decorationn! 
We hebben denk ik wel een kwartier of een half uurtje met haar gekletst! En ze is zo ontzettend lief <3 

Ja omg. Ik heb Enzo mijn held geknuffeld. Ik kan het nog steeds niet geloven!! Het was gewoon perfect!

En ik ben voor de 2e keer met Dee ( Enzo zijn vriendin )
Op de foto geweest! 

Dit is Kaj, hij is van zu5e, ze deden daar live een challenge. Ook al ging ik bijna over mn nek het was wel gaaf!

Hier zaten Marit en ik bij de starbucks! Mijn eerste keer was dat. Het was eigenlijk best wel lekker!

Dit is eigenlijk een rare maar geweldige foto! OOK MET ENZO <3 



Deze dag is echt nooit om te vergeten, het was echt meer dan perfect <3 Jammer dat het zo snel voorbij ging. 

Aan het einde van de dag was ik wel helemaal kapot. Maar dat was het zeker waard! En ik heb ook nog allemaal leuke mensen van fanaccounts ontmoet! 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! <3
Liefss,
Bente! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten