donderdag 28 augustus 2014

School story | TAG | BENTE! :D

Heeeey!
Ik doe hier ook de school story tag. Dus vergis je niet dat er twee dezelfde artikels zijn, deze is dus van mij! ( BENTE ).
Veel lees plezier! :)


Hoe oud ben je en zit je nog op school?!
Ik ben 16 jaar, en ik zit nu in de 3e. Ik doe dit jaar het 3e over.

Welk niveau(s) doe je op dit moment?
Nou ik doe nu VMBO. Of ook wel LWO.

Vind je school leuk?
Ja ik heb een hele leuke klas! En het is altijd gezellig met mijn vriendinnen. Dus ja ik vind het eigenlijk wel leuk. Niet elke dag of de lessen natuurlijk.

Wat vind je het leukste vak(ken) op school?
Ik doe de richting grafimedia, en dat staat voor ontwerpen en tekenen en photoshoppen en al die dinggen, en dat vind ik het leukste op school. Mijn gewone lessen vind ik nooit wat aan.

Wat vind je het stomste vak(en) op school?
Ja eigenlijk wiskunde en rekenen. EN nederlands ook!

Hoelaat sta je op om naar school te gaan?
Ik word om half 7 wakker, en ik ga om kwart voor 7 uit mn bed. En ik fiets dan om tien over half 8!

Hoe ga je naar school?
Ik ga met de fiets, en af en toe met de auto!

Wat voor schooltas gebruik je?
Ik heb een eastpak. Hij is heel fijn en zo, maar ik raak altijd van alles kwijt haha.

Welke beauty producten zitten er in jou tas?
Nou om eerlijk te zijn neem ik die niet mee naar school. Misschien een lippenbalsem of zo iets. Maar dat is het!

Wat voor agenda heb je dit jaar?
Ik heb een simpele van de hema!

Wat doe je als de les saai is?
Ik ga gewoon een beetje niksen, soms mogen we dan op onze telefoon als we klaar zijn met onze huiswerk.

Wat ben je geworden nadat je op school zat? 
Ik zit zelf nog op school..
Maar ik wil iets met tekenen en ontwerpen enzo doen. :)



Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden! En dat jullie het niet erg vinden dat het er 2 keer op staat.
xoxo Bente <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten