zaterdag 16 augustus 2014

Nieuwe blogger Marit?


Hii lieve lezers,
Bente had jullie al geïnformeerd dat ik mee blog op haar blog.
Ik vond het super leuk om te bloggen, en Bente te helpen met haar blog om te verbeteren.
Haar nieuwe layout heb ik ook gedaan laat in de reacties wat jullie van t layout vinden!
nieuwe layout.


 Ik vind het best leuk geworden! (:
Maar btw ik ga elke donderdag (proberen) iets op Bente's blog zetten.
Hopelijk vinden jullie het een leuk idee! Ik zou even iets vertellen over mij zelf,

HoiHoi ik ben Marit en ben 14 jaar.
Mijn hobby's zijn tennissen en mijn bijhobby's: pennyboarden, filmen, editten, schrijven (op een blog) +fotograferen.
Ik maak foto's met de canon eos 1100 D. (meestal maak ik zelf de foto's.)
Op deze blog wil ik  beauty,fashion,lifestyle en die dingen met jullie delen.
Het lijkt me super om te bloggen duss ben benieuwd tot nu toe vind ik t super leuk!

Liefs,  Marit ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten