donderdag 28 augustus 2014

School story tag Marit.

Op de blog van Beautygloss kwam ik deze tag tegen, een tag bomvol vragen over naar school gaan, of de periode waarin je naar school ging. 
Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben  14 jaar, duss jaa ik zit nog op schooll!
Welk niveau(s) doe je op dit moment?
Ik doe mavo.
Vind je school leuk? 
Ik ben vind opzicht school best leuk met vriendinnen en  het is handig voor later dus onthou dat goed haha.
Wat vind je het leukste vak(ken) op school? 
Spaans vind ik wel leuk & nederlands  (Spelling dan alleen haha), engels ook wel.
&& sure, gym.
Wat vond je het stomste vak(ken) op school? 
NASK! haha Natuur schei(T)kunde alleen de proefjes gaan wel maar niet het boek werk .. & geschiedenis en soms ook wel is wiskunde als ik veel moet nadenken.
Hoe laat sta je op om naar school te gaan?  
Ik sta  altijd om 7 uur  op en half 8 op de fiets, ik moet half 9 beginnen. Mijn tas en dergelijke had ik altijd al klaar staan 
Hoe ga je naar school? Fiets, bus, etc. 
Ik ga meestal met de fiets maar als t heel erg hard regent dan met autooo.
Wat voor schooltas gebruik je? 
 Een cowboys bag.
Welke beautyproducten zitten altijd in jouw schooltas? 
Uhmmm, babylipss of lippen balsem zit altijd in mn tass!
Wat voor agenda heb je dit jaar?
Een Fashionistaa agenda !
Wat doe je als de les saai was? 
Kletsen en beetje tekenen in mijn schrift.. Sorry leerkrachten! 
Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Ik zit nog op school dus ik kan deze vraag niet beantwoorden sorry! 
Je mag natuurlijk deze tag overnemen, hopelijk vonden jullie deze tag leuk! en jaaaa tot volgende week donderdag !!!
JOEEEEEE! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten